poniedziałek, 14 marca 2016

10 cytatów, które są dla mnie mottem #5

Cześć i czołem kochani!
Troszkę zaniedbałam tą serię z cytatami, ale oto powraca!
Dziś kolejna dawka 10 cytatów z książek <3




#1
"Gdyby" i "jeśli". Nie znoszę tych idiotycznych słów.
~Szklany miecz

#2
Wydajemy się słabi, ponieważ tego chcemy.
~Szklany miecz

#3
Nie próbuj oszukać oszusta.
~Szklany miecz

#4
Kochać to niszczyć, a być kochanym, to zostać zniszczonym.
~Miasto kości

#5
Sarkazm to ostatnia deska ratunku, dla osób o upośledzonej wyobraźni.
~ Miasto kości

#6
Słowa to najpotężniejsze narzędzie. Proste i zazwyczaj niedoceniane. Potrafią leczyć. Potrafią niszczyć.
~Onyks

#7
Miłość i logika są jak słońce i księżyc. Kiedy jedno wschodzi drugie zachodzi...
~Spojrzenie Elfa

#8
Ludzie zwykle płaczą nie wtedy, kiedy są zdenerwowani lub przestraszeni, tylko wtedy, gdy są sfrustrowani.
~Miasto kości

#9
Tchórz boi się, że prawda o jego tchórzostwie wyjdzie na jaw, znacznie bardziej niż śmierci.
~Dolores Claiborne

#10
Myślę, że jeśli komuś ufamy, to wszyscy jesteśmy wariatami.
~Opposition


To koniec cytatów na dziś! :)
Myślę, że w następnym poście z tej serii zrobię 10 dialogów.
Mam ich troszkę w zanadrzu :D
Trzymacie się cieplutko, 
SilverMoon

70 komentarzy:

  1. Mimo, że Szklany miecz nie do końca przypadł mi do gustu, to cytaty są naprawdę fajne ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Chociaż mi Szklany miecz się bardzo podobał :D

      Usuń
  2. Piękne cytaty <3 Szklany miecz jeszcze przede mną ;)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie na konkurs! DO wygrania nowa powieść o wampirach, która będzie miała swoją premierę już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mam nadzieję, że Szklany miecz Ci się spodoba :3

      Usuń
  3. Oj, cała prawda z płaczem. Mnie on spotyka zawsze ze względu na bezsilność. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklany miecz i Miasto kości <3 moje miłości i jedne z ulubionych cytatów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Obie mają świetne cytaty, już nie mówiąc o całej treści! :D

      Usuń
  5. Ooo nie! Nie znam żadnej z tych książek, wszystkie oprócz ''Spojrzenia Elfa'' mam w planach! :)
    Super cytaty, widzę, że nie mogłaś być w tyle kochana, tak trzymaj, czekam na kolejną dawkę! <3
    Buziaki!
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cytaty :) Ja swoje ulubione cytaty spisuję na kartce, a gdy tylko mam na to ochotę to je czytam.
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mogłaś nie dać cytatu z Harrego? 0,0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciii, nie wszystko kręci się wokół Harrego, w poprzednim poście z serii był, dajmy mu trochę odpocząć :D

      Usuń
  8. "Szklany miecz" <3 "Miasto kości"
    Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam Szklanego tronu ani Miasta kości, ale dzięki tym cytatom zabiorę się za obie książki w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne cytaty:) Ale obawiam się że żadnej z tych książek nie czytałam :( Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne cytaty, cudowne książki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowne książki ;) Uwielbiam te cytaty tak samo jak ty :D przypomniałaś mi o serii Lux jak ja tęsknie za tą historią. <3
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Nawet nie masz pojęcia jak ja za nią tęsknię, chyba przeczytam jeszcze raz w najbliższym czasie, przynajmniej pierwszą część! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  13. te z tchórzem taki prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie czytałam żadnej książki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne cytaty! W książkach naprawdę można znaleść cudowne wersy, które jakoś działają na nasz umysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Zgadzam się, to taki malutki skarb pośród morza słów :)

      Usuń
  16. Cudowne cytaty <33 w książkach młodzieżowych można znaleźć mnóstwo wspaniałych cytatów a co dopiero jak się zakochasz w książce... po 8 cytatów z każdego rozdziału (przynajmniej ja tak mam xD)
    buziaki <3
    ksiazkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Mam dokładnie tak samo! Wszędzie coś zaznaczam i wracam później do tego w każdej wolnej chwili! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  17. najbardziej podoba mi się trzeci cytat ze Szklanego miecza. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Świetne cytaty! Aż je sobie zapiszę to może, któryś wykorzystam na maturze :D
    Pozdrawiam,
    Jessie

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej chyba podoba mi się cytat nr 6, mimo że nie czytałam Onyks. Cytaty ze Szklanego Miecza ciekawe. Właśnie czytam Czerwoną Krolową i jestem zachwycona! :)
    Pozdrawiam,
    http://dikawian2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mi również Czerwona królowa bardzo się podobała, już nie wspominając o Szklanym mieczu <3
      Całą serię Lux polecam! Jedna z moich ulubionych! *o*
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Te cytaty z Onyksa i Opposition <3

    Dostałaś pewną nominację, chodź zobaczyć, o co chodzi :D

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/2016/03/read-more-books-challenge-mroczny.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że dużo cytatów ze "Szklanego Tronu" i "Darów", moje ukochane książki <3 Jak dla mnie jednak prawdziwą kopalnią świetnych cytatów na zawsze będzie "Mały Książę" <3
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklanego miecza* też mi się niekiedy myli :D
      O tak! Mały Książę wymiata!
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Ale bym chciała przeczytać Szklany miecz! <3
    "Słowa to najpotężniejsze narzędzie. Proste i zazwyczaj niedoceniane. Potrafią leczyć. Potrafią niszczyć." Genialny cytat. !

    OdpowiedzUsuń
  23. Po 7 cytacie zdecydowanie muszę przeczytać książkę, z którego on pochodzi :) Buziaki♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mnie ta książka nie przekonała. To jedyny cytat z całej książki, który mi się w miarę podobał XD
      Buziaki :*

      Usuń
  24. Udało Ci się znaleźć kilka zacnych cytatów, chociaż moim ulubionym bez wątpienia jest nr 6.
    A tak poza tym, to nominowałem Cię do Tagu: http://mybooktown.blogspot.com/2016/03/niepopularne-opinie-o-popularnych.html. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go u siebie zrobisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominację! Na pewno tag wykonam :)

      Usuń
  25. Ze wszystkich wymienionych, czytałam tylko serię Lux, którą uwielbiam i chętnie do niej kiedyś wrócę. Ach ten Deamon :D
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deamon ... <3 Ja również z ogromną przyjemnością wrócę <3
      Buziaki :*

      Usuń
  26. przecudowne cytaty z książek. :)
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham "Spojrzenie elfa", a ten cytat jest wprost przecudny... *.*
    Podoba mi się ten też ostani i 6. Takie prawdziwe.
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety książka nie za bardzo się podobała, ale ten cytat jest genialny :D
      Buziaki :*

      Usuń
  28. Cytat ze "Spojrzenia elfa" jest baardzo prawdziwy, haha.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. szósty cytat bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne cytaty! Szczególnie podoba mi się ten czwarty z "Miasta kości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się Kochać to niszczyć, a być kochanym, to zostać zniszczonym. Podczas czytania Miasta kości też sobie spisałam ten cytat :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  32. "Słowa to najpotężniejsze narzędzie. Proste i zazwyczaj niedoceniane. Potrafią leczyć. Potrafią niszczyć." - jakże prawdziwe! http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nominowałam cię do LBA :D Więcej tutaj http://lifting-pages.blogspot.com/2016/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne cytaty <3
    Szczególnie 7, 8 i 10 ^^ No i wszystkie ze "Szklanego miecza"!!

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam cytaty z "Miasta Kości". Zawsze mega mi poprawiają humor. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad! :)