niedziela, 15 maja 2016

10 cytatów, które są dla mnie mottem #6

Cześć i czołem moi kochani!
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi cytatami!



#1
Czasami człowiek nie ma aż tyle siły, żeby znieść widma przeszłości.
~Ugly love

#2
Niestety, człowiek najbardziej nienawidzi kogoś, na kim mu kiedyś zależało.
~Miasto Szkła

#3
Ludzie zwykle odkładają najważniejsze słowa na później, a ich bliscy odnajdują je w pośmiertnych listach.
~Złodziejka książek

#4
Życie w przeciętności jest stratą czasu.
~Maybe someday

#5
Nie ma na świecie niczego, co dałoby się porównać z zapachem świeżego deszczu.
~Ugly love

#6
Nie wierzę w propozycje remisów. To wykręty ludzi, którzy się boją, że przegrali.
~Ugly love

#7
Czasami dopiero w momencie spotkania zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo ci kogoś brakowało.
~Ugly love

#8
Miłość potrafi zrobić z nas głupców.
~Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender

#9
Władzę najlepiej sprawują ci, którzy jej nie pragną.
~Angelfall. Penryn i kres dni

#10
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać
~Maybe someday



To by było na tyle z dzisiejszej dawki cytatów! :D

Do następnego, 
SilverMoon :*

49 komentarzy:

  1. Piękne są te cytaty z "Ugly Love" ♡
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś czytając "Ugly love" nie zapamiętałam tych cytatów, dopiero teraz widzę, że są tego warte. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 4 i 8 moim zdaniem najpiękniejsze. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ugly love" nie czytałam, ale cytaty są godne uwagi, dlatego chętniej przeczytam powieść:)
    No i cytat z "Osobliwych i cudownych..." <3 Uwielbiam!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty z Ugly Love są przepiękne ♥
    W ogóle każdy cytat ma w sobie coś magicznego :*

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarty jest cudowny! ♥ A "Ugly love" dopiero przede mną, ale już czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne cytaty i chyba nie mogę wybrać jakiegoś najlepszego, ponieważ każdy z nich jakoś do mnie przemawia! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/niszcze-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, te cytaty jeszcze bardziej zachęciły mnie do przeczytania "Ugly love", są cudowne *.*

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne cytaty i widzę, że muszę przeczytać Ugly Love <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej do mnie przemawia cytat z książki [Złodziejka książek]. ;)
    Pozdrawiam!
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne cytaty! Te z "Ugly love" zachęciły mnie do jej przeczytania! :)
    Pozdrawiam ^-^
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cytaty,najbardziej mi się podoba 1, 2 i 4. <3
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cytaty z "Maybe someday" są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cytaty i bardzo wartościowe, aż kilka sobie zapisałam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te wszystkie cytaty są piękne i niestety takie prawdziwe...


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten cytat z „Avy”. W sumie, cała ta książka to jeden wielki cytat. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne cytaty, choć niektórych książek nie miałam okazji przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne cytaty i muszę powiedzieć, że wszystkie trafne. Czekam na więcej :)
    W wolnej chwili możesz wpaść do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie zgadzam się z 8 cytatem. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że Ugly Love króluje :D Muszę koniecznie sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobiłaś to specjalnie, że nie znam żadnej z tych książek?! XD
    Poprawię się, obiecuję! ''Maybe Someday'' już czeka. :3
    Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne cytaty! Muszę zapoznać się z "Ugly Love" :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham cytaty z Ugly Love <3 ten z Angelfall też jest piękny :D
    Muszę w końcu wziąć się za Osobliwe i cudowne ... :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te cytaty :) trochę smutne, ale piękne :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne cytaty, szczególnie ten ze "Złodziejki książek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cytaty ze Złodziejki książek - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cytaty jak zwykle świetne i mega życiowe. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne cytaty. Szczególnie ten ze " Złodziejki książek". Może sama kiedyś też napiszę podobny post. :)
    Pozdrawiam :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój ulubiony cytat z Miasta Szkła. Pozostałe również mocno poruszają. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam cytaty, a Ugly love dopiero przede mną. Większość z wymienionych książek czytałam i ani troche nie żałuję .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj 7,8, 9 - zdecydowanie się z nimi zgadzam! Zwłaszcza o tej władzy dobre... Powinni to poczytać nasi politycy :)

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  32. 4 cytat - <3
    Pozdrawiam,
    https://blogpelenksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne cytaty, szczególnie nr. 8 i 10.
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam przeglądać takie cytaty
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham posty z cytatami, a te są niesamowite! Szczególnie poruszył mnie ten z "Miasta szkła" - rzeczywiście, sama się przekonałam, że naprawdę nienawidzi się najbardziej tych niegdyś lubianych. A widzę, że królują tu cytaty z "Ugly love", ta książka to chyba skarbnica takich sentencji :P
    Pozdrawiam, Patty z www.pattbooks.blogspot.com, u mnie przepremierowa recenzja "Ból za ból!"

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytałam z tęgo jena książke, jednak piękny jest cytat z angellfall- bardzo chce go przeczytac!
    No ale na razie niestety nie mogę ...
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne cytaty wybrałaś. Znam tylko ten ze "Złodziejki Książki", nawet umieściłam go w mojej recenzji tej książki.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cytaty z Kubusia Puchatka <3 <3 <3 KOCHAM!!! JA CHCĘ NOWY POST!!!
    Pozdrawiam
    I zapraszam do mnie: http://aven5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam obsesję na punkcie cytatów, świetne, pozdrawiam i zapraszam do mnie, Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Władzę najlepiej sprawują ci, którzy jej nie pragną. - święta prawda :)
    http://recenzjebrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaczarowałaś mnie cytatami z Ulgy love. Muszę przeczytać.
    Moze następnym razem cos z polskiej literatury?
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    www.zaczytanawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Sporo cytatów z książek pani Hoover.. ;) chyba w końcu musze je przeczytać!

    http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę ogrom cudeniek w "Ugly Love". Nie słyszałam tak naprawdę wcześniej o tej książce, ale teraz mam ochotę się za nią zabrać. A na blogu zostaję na dłużej! Pozdrawiam, Daria z book-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne cytaty !
    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    Ania z http://zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne cytaty, naprawdę dające do myślenia. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad! :)