wtorek, 10 listopada 2015

Cat book tag!

Kot w butach
Bohater kochający przygody

Myślę, że jest to niewątpliwie Harry, Hermiona i Ron. Już od pierwszej części przytrafiają im się niezapomniane przygody, które niosą ze sobą morał oraz niezapomniane chwile spędzone w gronie najlepszych przyjaciół.

Kot z Cheshire
Bohater, który wnosi trochę śmiechu

Kenji z "Dotyk Julii", jest naprawdę świetny! Potrafi jak nikt inny rozśmieszyć człowieka do łez!

Garfield

Bohater, który denerwował cię swoim podejściem do życia i lenistwem
Według mnie jest to Tris z "Niezgodnej". Po prostu nie mogłam znieść tej postaci! Denerwowała mnie niemożliwie, może nie była leniwa, ale podejmowała wybory bez jakiegokolwiek sensu i narażała innych na niebezpieczeństwo.

Grumpy Cat


Książka, która się nie spodobała i miałeś przy niej zrzędliwą minę

Crescendo (2 tom Szeptem) - problemy stworzone na upór! Nic dodać, nic ująć.

Nyan Cat

Książka, która cię zszokowała
Nie wiem za bardzo, z której strony to zdanie ugryźć. Wybiorę więc książkę, która zszokowała mnie pozytywnie. Jest to "Dzień, w którym umarłam". Nie spodziewałam się czegoś tak dobrego po tej książce.

Kot Felix



Bohater, który przypomina ci dzieciństwo

"Ten obcy", chyba każdy pamięta tą książkę z podstawówki :)

Tom

Bohater z życiowym pechem

"Carrie" S. King, dziewczyna ma niezłego pecha, co do swoich rówieśników również.

Hello Kitty


Postać stanowczo przesłodzona i zbyt idealna

Laurel z książki "Skrzydła Laurel" jest po prostu zbyt idealna.

Copper

Postać kochająca fotografię

Susie Salmon z "Nostalgia anioła"

Mój zwierzak

Bohater, którego pokochałeś

Ciężko mi będzie wybrać jedną postać, dlatego podam 2 haha :D
Jest to z pewnością Aaron Warner z "Dotyk Julii" i Alois Petersen z "Dzień, w którym umarłam". Są idealni! 




2 komentarze:

  1. Hahaha skąd ja wiedziałam, że wybierzesz Warnera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, co do tego aspektu, to jestem przewidywalna haha :D

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad! :)