wtorek, 23 lutego 2016

Liebster Blog Award #9

Cześć i czołem kochani!

Dziś przychodzę do Was z 9! LBA, do którego nominowały mnie dziewczyny z bloga Koło Anonimowych Książkoholiczek- koniecznie odwiedźcie ich bloga! :)

Wyobraźnia dziewczyn nie zna granic, więc będzie aż 21 pytań! :D




1. Jak Twoja rodzina/znajomi/przyjaciele zareagowali na to, że zacząłeś/aś  prowadzić bloga? I czy w ogóle o tym wiedzą?


Moi rodzice cieszą się, że robię coś, co bardzo lubię, natomiast znajomi nie wiedzieli, dopóki się nie zdemaskowałam przez przypadek XD Ale raczej podchodzą do tego neutralnie, oczywiście wie tylko mała część znajomych :)


2. Na jaką książkę najbardziej czekałeś/aś w 2015 roku?


Delirium. Opowiadania- Lauren Oliver


3. Czy zawsze jesteś w pełni usatysfakcjonowany/ana z Twoich postów?

Posty staram się robić tak, żebym zawsze była z tego dumna, jednak nie zawsze się to udaje, wiadomo, nie można wszystkiego robić doskonale :D

4. Co najbardziej podoba Ci się w Twoim blogu (wizualnie)?

Wydaje mi się, że kolorystycznie wszystko pasuje i nic z niczym się nie "gryzie". Szablon jest prosty, nie męczy wzroku :)

5. Czy planujesz posty na blogu? Jak tak to z jakim wyprzedzeniem (Np. 2 dniowym, tygodniowym itp.)?

Zazwyczaj jest to wyprzedzenie 2 dniowe. Planuję post, potem wcielam go w życie, a następnie udostępniam :D

6. Czy masz jakiś dziwny zwyczaj/zachowanie? Jeśli tak to jakie?

O tak! Coś, czego bardzo nie lubię! Mianowicie "strzelanie" minami. Nie panuję nad tym! To jest straszne! XD
P.S. Jeszcze jak byłam w gimnazjum, to pan z wychowania fizycznego się ze mnie śmiał, że wszystko mam wypisane na twarzy.

7. Twój ulubiony zapach?

Ciężko stwierdzić, jestem raczej wybredna co do zapachów, ale bardzo lubię zapach nowych książek, lasu, woni po deszczu lub burzy i oczywiście wiosny <3

8. Jak najlepiej Ci się pracuje; na komputerze, laptopie, tablecie, a może telefonie?

Najlepiej na laptopie, mogę go zabrać w różne miejsca, niesamowicie wygodny sposób na robienie postów :D

9. Co zazwyczaj robisz po przebudzeniu?

Myślę: No nie! Znowu szkoła!
 Następnie wyłączam budzik i wstaję.

10. Wolisz kupować książki stacjonarnie czy zamawiać w księgarniach internetowych lub  dyskontach książkowych?

Raczej wolę chodzić do księgarni w moim mieście i mieć daną książkę w łapkach, ale korzystam też  z księgarni internetowych ;)

11. Najgorsza "przygoda" z kurierem?

Zanim wstałam z łóżka (8;00)  wziął i sobie odjechał! A oczywiście w paczce były książki, na które czekałam z niecierpliwością!

12. Twoja ulubiona herbata?

Uwielbiam każdy rodzaj herbaty <3

13. Czy przeszedłeś/aś jakąś wielką zmianę w życiu?

Na pewno wielką zmianą było przejście na wegetarianizm. Nie żałuję tej decyzji i żałować nie będę :)

14. Co najbardziej lubisz w blogowaniu, a czego nienawidzisz?

Lubię to, że można porozmawiać z innymi blogerami ksiażkowymi, wymienić się opiniami i przemyśleniami.
Chyba nie ma nic, czego bym nienawidziła :D

15. Gdybyś miał/a możliwość wyboru zrobienia czegoś bez konsekwencji, to co byś zrobił/a?

Może wydać się to trochę sadystyczne, ale ukarałabym wszystkich, którzy znęcali się nad innymi ludźmi lub zwierzętami :D

16. Jakiego języka się uczysz? Jaki umiesz? Jaki chciał/abyś/byś umieć?

Uczę się niemieckiego i angielskiego. Umiem trochę niemiecki i angielski, ale chciałabym umieć więcej angielskiego :D

17. Opisz siebie w trzech zdaniach.

Zakochana w książkach oraz przyrodzie dziewczyna. Marzycielka, niebojąca się powiedzieć ludziom co myśli. Zastanawiająca się nad sensem życia, broniąca swoich przekonań i poglądów. 

18. Lubisz łamać zasady?

Raczej staram się przestrzegać wszystkich zasad, jednak wiadomo, czasami dla adrenaliny zrobi się coś szalonego :D

19. Jak chciałbyś umrzeć?

Chciałabym umrzeć śmiercią spokojną i naturalną. Nie chciałabym się utopić, spalić, zamarznąć czy wykrwawić.

20. Wydaje ci się, że jaka płeć przeważa w książkowej blogosferze?

Zdecydowanie dziewczyny! Bardzo rzadko spotykam się z płcią przeciwną :D

21. Wszyscy mają drugą połówkę, kupują sobie bombonierki 14 lutego. A co ty robisz, gdy jesteś sam w ten dzień? No chyba, że nie jesteś. Co robisz z ukochanym/ukochaną?

 Spędzam czas z przyjaciółką! Single górą! :D
Chociaż z drugiej strony, Sacha, Warner, Alios, Maven, Deamon, Edward, Hyden i  Mordan mogą być źli :D



Dziękuję za świetne pytania!

Do następnego, 
SilverMoon :*

41 komentarzy:

  1. Nas dziewczyn jest więcej! Świetne odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nigdy nie miałam żadnych nieprzyjemnych przygód z kurierem, głównie dlatego, że nie korzystam z takiej formy dostawy :D Za to listonosz już jest przyzwyczajony do częstego przynoszenia mi paczek (oczywiście zazwyczaj z książkami!) i listów, od razu gdy mama mu otwiera drzwi mówi, że znowu coś dla mnie ma :D
    Muszę w końcu sięgnąć po Delirium, cała trylogia wraz z opowiadaniami czeka na mojej półce, więc najwyższa pora się z nią zapoznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! Nieźle! :D
      Według mnie druga część jest najlepsza, ale Reqiuem... katastrofa!

      Usuń
  3. Też lubię możliwośćrozmowy z innymi blogerami :) Fajnie tak powymieniać się doświadczeniami i emocjami po przeczytaniu danej pozycji. Często również zachęcona wspaniałymi recenzjami, sięgam po jakieś pozycje :D Ach, ta mania kupowania książek... Haha

    Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzelanie minami, skąd ja to znam. Mój znajomy stwierdza, że to jest urocze, ale ja się wkurzam, bo też zawsze mam wszystko wypisane na twarzy. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Także lubię to, że można porozmawiać z innymi blogerami ksiażkowymi, wymienić się opiniami i przemyśleniami oraz również jestem zakochana w przyrodzie! Kocham wiosnę, ale zima jest według mnie lepsza! <3
    Świetne odpowiedzi! :D
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest super!
      Lubię wszystkie pory roku, ale jeżeli chodzi o zapach, to zdecydowanie wiosna! :D
      Dziękuję <3
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Przez jakiś czas byłam wegetarianką, ale nie wytrzymałam ;)
    Ja uwielbiam zapach świeżo skoszonej trawy :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wegetarianizm to dużo wyrzeczeń, nie każdy ma na tyle silnej woli :D
      Tak! To też jest świetny zapach *-*
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Ja zostałam wegetarianką tylko i wyłącznie z tego powodu, że nie znosiłam mięsa. Jak dziecko byłam przymuszana do jego jedzenia. Dlatego w końcu postanowiłam przestać go jeść, bo mi nie smakowało i to wszystko. Nie przyświecały mi inne cele typu krzywda zwierząt i tak dalej. Nie miałam ochoty na mięso, dlatego nie jadłam. Później to się zmieniło. Zaczęły mnie kusić jakieś mięsne przysmaki, dlatego uznałam, że koniec z moim wegetarianizmem ;) Nigdy nie mogłabym być wegetarianką na siłę. U mnie siła woli ogólne nie odgrywała tu roli ;) Nie miałam ochoty na mięso - to nie jadłam, później miałam ochotę - jadłam. To wszystko :D
      Pozdrowionka :*

      Usuń
    3. Aa no chyba, że tak :D
      Też znam dużo osób, które nie lubią mięsa i tylko i wyłącznie dlatego go nie jedzą.
      Mi natomiast żal zwierząt i dlatego jestem na tej diecie :)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. No dziewczyny zaszalały z tymi pytaniami! :D
    Bardzo interesujące odpowiedzi :)

    PS Kurier musiał być bardzo złym człowiekiem :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za odpowiedzi na nasze pytania! Przygody z kurierem... Ta, jak ja to znam :/ Ja niestety nie mogę cieszyć się zapachami wiosny, bo od razu kicham i łzawię :( Ale co mi tam, życie jest tylko jedno ;))

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, też mam alergię, ale późniejszą wiosną, masakra, dokładnie wiem, co czujesz...

      Usuń
  9. Tez wolę wyprawy do księgarni zamiast zamawiania online. Tylko ile czasu mi tam schodzi... :D
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To trochę przerażające! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Kurierzy są straszni ;D ja też zanim zwlekłam tyłek z łóżka to już zdążył wypisać kartkę i odchodzić a ja za nim biegnę i krzyczę żeby oddał co nie jego xDDD

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha, to musiało komicznie wyglądać, ale też bym tak zrobiła na Twoim miejscu! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Sadystyczne, czy nie, należałoby im się :D Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! A zrobiłabym to z przyjemnością! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Moi rodzice raczej neutralnie podchodzą do bloga (w sumie nawet nie jestem pewna, czy tata wie :D). Mojej mamie to nie przeszkadza, o ile przez książki, czy bloga nie zawalam szkoły :D
    Moim marzeniem jest umrzeć bezboleśnie - mogę nawet zginąć od "kulki w łeb", jeśli nie będzie boleć :D No i w spełnieniu, najgorsze co może chyba być, to umierać i nie być na to gotowym, pragnąc jeszcze tak wiele zrobić i żałując, że nie zrobiło się tego wcześniej ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, akurat moi rodzice mi bardzo ufają i wiedzą, że w szkole sobie zawsze dam radę :D
      Tak! To znów druga strona medalu! Ale może na razie nie myślmy o umieraniu... jest jeszcze TYLE książek do przeczytania! :D

      Usuń
    2. Hahaha, właśnie!!! :D

      Usuń
  13. Wow, zawsze podziwiałam ludzi, którzy są wegetarianami, ja osobiście nie mogłabym żyć bez mięsa hahahaha :D Uwielbiam te same zapachy + jeszcze woń benzyny <3
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jak czuję zapach benzyny, to robię się głodna! Nie wiem czemu haha :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. U mnie z kurierem to chyba było (i jest!) długie oczekiwanie ;D Czasami potrafię siedzieć w oknie i czekać aż przywiezie mi paczkę. Najgorzej jest wtedy kiedy przyjeżdża wieczorem :(.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie korzystam zbyt często z dostawy kurierskiej, więc na szczęście nie spotykają mnie żadne niefajne przygody :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam trylogię "Delirium", ale nie wiem, o czym są te opowiadania?? Jakaś podpowiedź?? ;)
    Szablon masz piękny, jest naprawdę przyjemny dla oka!
    Osobiście uwielbiam blogować, ale nienawidzę w tym tego, że mam za mało czasu ;(
    Obrazek pod pytaniem 21 jest obłędny! Aż go sobie zapisałam na telefonie XD

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to taki dodatek z różnych perspektyw, bardzo przyjemne i ciekawe! ;)
      Dziękuję <3
      Hahah, tak, mi również się podoba <3
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Ja dzięki prowadzeniu bloga recenzenckiego (oraz takiego z opowiadaniem, ale to się wytnie) poznalałam wiele wspaniałych osób. I nawet muszę przyznać, że częściej rozmawiam z nimi, niżeli z tymi ludźmi, których mam pod nosem.
    Pozdrawiam. :)
    http://bluszczowe-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cytat z Alicji!!!!!!!!!!!! Mój ulubiony!!!!! Zaraz obok tego "co to znaczy, że coś wypada..." ^_^ <3 <3 <3 <3 <3
    Bardzo fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad! :)